Wey, wey, wey!!! Nadia is baackk! Give me some love, y'all! No? Okay.
Ish, baru je lalu lalang kat blog sendiri tengok post lama.
Wehhhh, bosan nak mati la blog kau, Nadia. Gaye hantu.
Oh, lupa memang blog-yang-bosan tu tujuan sebenar blog ni diwujudkan.
I'm not counting readers, just need some space to express true feelings in
words with bahasa kiasan. KOT.
Ish, tak ingat la kenapa blog ni wujud.
Okay-okay. Year 2012 almost end.
Birthday aku yang ke 16 pun baru je berlalu 3 hari lepas. Haha
Happy Birthday to me! Yeay! Dah tua.
Can't wait for 2013 to come.
Harap-harap 2013 akan lebih-lebih jauuuhhh sangat-sangat baik dari 2012.
Nak tanam banyak azam lah.
At least satu, mesti jadi kan. HEHE
Tapi 1 thing, good thing, dah jadi dalam hidup aku :D
Finally, I got to live on my OWN, in my OWN house! Not exactly my own la.
Rumah owner la, but ya, i got to live in it without parents. Hell, yeah!
No offense Mama Babah. You know how i want it kan.
With loves, Kalin and Miu.
Together we built the selesalest, the cantikest, the simplest, the chillest house
environment we could ever built with what we have in our banks, minds and previous lifes. HEHE
And finally, i got to have my very OWN room that i've been wanting my whole life.
Own room to decorate by myself, with my very own stuff, with my own way.
Alhamdulillah, Allah gave me this precious chance walaupun aku masih di Kuantan.
Seriously I'm reallllly grateful of what i have now.
With family and love problems here and there yang most of it dah banyak ganggu jiwa teruk punya.
I know God has something more for me later. I love you, Allah my God!
I know I'm always a sinner.
I know You believe that I'll be a better person as time goes by.
I know that You know everything.
Hati aku lebih tenang sekarang.
Setiap hari aku nantikan nikmat Allah.
Walaupun aku tahu aku jahat. Tapi aku percaya.
Dan setiap hari aku tunggu seseorang datang bawak bahagia besar
untuk aku.
Setakat ni takda rezeki lagi.
Takpa, aku teruskan hidup aku kerja siang dan malam dan hangout with loves.
Sambil dapat distract fokus penantian aku tu.
Okay, 2013! I will meet you soon!
You better prepare something more better for me okay!
K, bye bloggie!
2 comments:
Yeahhhh!!! Have a wonderful life!!!
Hi, please update your blog..love to read ur blog..hehehehehe..
-xadamx-
Post a Comment